|
Zrušení a změny dohodnutých služeb
1. Zrušení dohodnutých služeb
Společnost je oprávněna zrušit výlet nebo exkurzi a jednotlivé služby před zahájením jejich čerpání:
- jestliže nebude dosaženo minimálního počtu zákazníků, jehož dosažením bylo podmíněno konání výletu nebo exkurze, přičemž tento počet je společností stanoven na 10 platících osob.
- Jestliže společnost výlet nebo exkurzi nebo jednotlivé služby zruší z jiného důvodu než pro porušení povinnosti zákazníkem, má zákazník právo požadovat, aby mu společnost poskytla jiný termín výletu nebo exkurze nebo jednotlivé služby celkově odpovídající alespoň tomu, co bylo původně ujednáno, může-li společnost takový výlet nebo exkurzi nebo jednotlivé služby nabídnout. Nedojde-li v takovém případě k dojednání nového termínu, je společnost povinna bez zbytečného odkladu vrátit zákazníkovi vše, co od něho obdržela na úhradu ceny. Jestliže dojde k dojednání nového termínu, platby uskutečněné na základě původního termínu se považují za platby podle nového termínu. Je-li cena nového výletu nebo exkurze nebo jednotlivých služeb nižší než již uskutečněné platby, je společnost povinna takto vzniklý rozdíl zákazníkovi bez zbytečného odkladu vrátit.
- Společnost se může zprostit odpovědnosti za škodu nebo povinnosti zaplatit penále jen tehdy, prokáže-li, že ke zrušení výletu nebo exkurze došlo z důvodu uvedeného pod písm. a) tohoto odstavce nebo vzhledem k vyšší moci (s výjimkou zrušení z důvodu COVID19).
2. Změny smluvních podmínek ze strany zákazníka
Společnost na přání zákazníka, je-li to podle okolností možné, provádí změny dohodnutých podmínek. Provedení takových změn podléhá zaplacení poplatku ve výši a za podmínek níže uvedených. Poplatky se účtují vždy za každou platící osobu.
- Zkrácení předem dohodnuté doby pobytu v areálu provozovny společnosti před zahájením výletu nebo exkurze nebo čerpání jednotlivých služeb 20,- Kč.
Odstoupení od smlouvy a odstupné
-
Společnost je oprávněna před zahájením exkurze nebo výletu nebo čerpáním jednotlivých služeb výlet nebo exkurzi zrušit, poruší-li zákazník svou povinnost vyplývající z těchto smluvních podmínek. Písemné oznámení o zrušení výletu nebo exkurze doručí společnost zákazníkovi. Účinky zrušení nastávají dnem doručení oznámení.
-
Zákazník je oprávněn zrušit výlet nebo exkurzi bez udání důvodu a je povinen tuto skutečnost písemně společnosti neprodleně nebo nejpozději jeden den před dohodnutým termínem výletu nebo exkurze oznámit. V takovém případě je zákazník povinen zaplatit společnosti odstupné ve výši 10% plné ceny výletu nebo exkurze tak, jak byla zákazníkovi fakturována společností (s výjimkou zrušení z důvodu COVID19, kdy se vstupné vrací v plné výši).
-
Není-li důvodem odstoupení zákazníka od smlouvy porušení povinnosti společnosti stanovené smluvními podmínkami, a v případě, že zákazník společnosti minimálně jeden den před dohodnutým termínem výletu nebo exkurze zrušení výletu nebo exkurze písemně neohlásí, nebo se v dohodnutém termínu nedostaví do areálu provozovny společnosti, je zákazník povinen zaplatit společnosti odstupné ve výši 30% plné ceny výletu nebo exkurze tak, jak byla zákazníkovi fakturována společností (s výjimkou zrušení z důvodu COVID19, kdy se vstupné vrací v plné výši).
-
Společnost má právo započíst úhradu odstupného podle bodu 2. a 3. tohoto článku ze složené zálohy nebo zaplacené ceny. V případě, že odstupné je vyšší než zaplacená záloha, je zákazník povinen rozdíl uhradit nejpozději do 10 dnů od vyúčtování. Pro výpočet odstupného platí den, kdy nastaly účinky odstoupení.
|